Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik op de aan/uitknop van de computer druk gaat hij de ene keer gewoon aan en de andere keer reageert hij helemaal niet?

Moet ik het probleem zoeken in de schakelaar of in de voeding?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
965
Cryofiel
11 jaar geleden
Ik heb hetzelfde probleem. Bij mij is de knop wat lam. Ik moet dan gewoon wat harder drukken, of expres een beetje "scheef" drukken zodat hij beter contact maakt.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Met de aan/uit knop je computer aanzetten gaat redelijk vlug. Als je je computer uit wilt zetten met de aan/uit schakelaar dan moet je de schakelaar enkele seconden ingedrukt houden. Dit is normaal, de computer moet eerst programma's afsluiten voordat hij helemaal uitschakelt.
(Lees meer...)
jc54
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je hebt de vrag niet goed gelezen.
jc54
11 jaar geleden
Ik heb de vraag wel degelijk goed gelezen, maar ik denk dat je hem duidelijker had moeten stellen........de ene keer en de andere keer!
ik zal het bij de voeding of evt. het moederbord gaan zoeken.
als je nog een andere voeding hebt liggen of kan lenen probeer die eens zo niet toch even naar de lokale computerwinkel
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding