Hoe kan ik zien of ik een brander in mijn laptop heb?

Ik heb de Toshiba Satellite c660/c660D

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
2.9K

Antwoorden (3)

Online is dit niet te vinden zonder de exacte typeaanduiding. De C600D heeft hem sowieso, maar van de C600 zijn er modellen met en zonder brander.
Kijk eens in je apparaat beheer: computer→eigenschappen→linker kolom apparaat beheer. Klik op het pijlt achter DVD/cd rom stations. Hier staat meestal iets van RW of rom achter het apparaat. RW betekent een brander, rom betekent een lezer.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sorry, nu zit ik je te minnen terwijl ik je een plus wilde geven.....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
maak die een andere keer maar goed :-)
HeerVoldemort
11 jaar geleden
+ van mij dan haha
Dit staat in het boekje dat je (als het goed is) bij de aankoop van je laptop mee gekregen hebt. Anders even op google even kijken. Doe net of je dat ene merk wil kopen, en kijk wat er allemaal op zit ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.laptopshop.nl/product/169671/toshiba-satellite-c660d-1c7.html#product_specifications
Optische drive
DVD-speler/brander DVD-speler & -brander = ja

Of klik op Starten (linksonder) en typ in zoekvak, Apparaatbeheer, bovenin klik op Apparaatbeheer, dubbelklik op Dvd-/cd-rom-stations.