Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik zien of ik een brander in mijn laptop heb?

Ik heb de Toshiba Satellite c660/c660D

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
2.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Online is dit niet te vinden zonder de exacte typeaanduiding. De C600D heeft hem sowieso, maar van de C600 zijn er modellen met en zonder brander.
Kijk eens in je apparaat beheer: computer→eigenschappen→linker kolom apparaat beheer. Klik op het pijlt achter DVD/cd rom stations. Hier staat meestal iets van RW of rom achter het apparaat. RW betekent een brander, rom betekent een lezer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sorry, nu zit ik je te minnen terwijl ik je een plus wilde geven.....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
maak die een andere keer maar goed :-)
HeerVoldemort
11 jaar geleden
+ van mij dan haha
Dit staat in het boekje dat je (als het goed is) bij de aankoop van je laptop mee gekregen hebt. Anders even op google even kijken. Doe net of je dat ene merk wil kopen, en kijk wat er allemaal op zit ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.laptopshop.nl/product/169671/toshiba-satellite-c660d-1c7.html#product_specifications
Optische drive
DVD-speler/brander DVD-speler & -brander = ja

Of klik op Starten (linksonder) en typ in zoekvak, Apparaatbeheer, bovenin klik op Apparaatbeheer, dubbelklik op Dvd-/cd-rom-stations.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding