Kun je op een AMD Radeon 6850 1GB/OC twee beeldschermen aansluiten?

Of moet je er dan twee van hebben?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Ja hoor, er kunnen 2 beeldschermen aan.
Het zijn wel DVI aansluitingen dus het moeten allebij moderne HD schermen zijn, want oudere hebben geen DVI.
De kwaliteit van games zal je wel wat lager moeten zetten dan met één scherm.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je twee oude schermen hebt ( zoals ik) heb je dan twee kaarten nodig?
peterjbruins
11 jaar geleden
zelfs 1 oud scherm kan je dan niet aansluiten.
Deze videokaart heeft dvi aansluiting dus dat gaat niet werke met een oud beeldscherm
bij welke winkel wil je het trouwens kopen, is dat toevallig www.gamepc.nl?
peterjbruins
11 jaar geleden
je zal echt een nieuw beeldscherm moeten kopen, een oude kan je er gewoon niet op aansluiten (aansluiting is nieuw)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Precies, gamepc
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is er misscien een internetwinkel waar ik mijn oude in kan leveren en dat ik dn korting krijg op twee nieuwe?
peterjbruins
11 jaar geleden
nee, van die oude beeldschermen daar geven winkels niets voor.
bij de gamepc winkel heb je voor ongeveer 100 euro een nieuw scherm van 22 inc.
maar heebben jou beeldschermen van die blauwe aansluitingen of met een witte stekker?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Blauw. Is wit dvi?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nou ja, ik heb een blauwe en een witte
peterjbruins
11 jaar geleden
de witte is waarschijnlijk dvi
de blauwe is vga (deze kan je niet aansluiten)
is de aansluiting van de witte ook anders ? dan de blauwe?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Eerlijk gezegd lijkt die met die witte mij nit echt een hd beeldscherm. Het is echt een hele oude hp 1740
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oh laat maar hij is niet echt super oud hij is gebouwd in maart 2006 zie ik nu
peterjbruins
11 jaar geleden
die hp heeft wel dvi dus die zou je kunnen aansluiten.
als je een tweede beeldscherm wil moet je die nieuw kopen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
lol, die hp heb ik voor 5 euro op koninginnedag gekocht en die blauwe ( dat is een acer) voor best wel veel meer in een of andere computerwinkel