Ik wil fotos van een sdcard op mijn gsm zetten zonder de tussen komst van een computer. Kan dit?

Ik heb een sdcard reader. Die zou ik dan aan mijn gsm willen koppelen. Kan mijn gsm dan de sdcard lezen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Nee, je gsm bevat geen software om de sdcard te lezen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bestaat die software wel of een appje??
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, helaas niet.
Kaart in een andere mobieltje plaatsen en Bluetooth gebruiken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het gaat om een grote(normale) sdcard, geen mini sdcard. En een tweede gsm heb ik niet. Maar bedankt voor de tip.