Mijn monitor geeft geen beeld wat kan het zijn?

Mijn pc doet wel erg vervelend.

Ik had alle onderdelen zelf gekocht en nu krijg ik geen beeld meer. Als ik naar mijn moederbord kijk zie ik dat er een rode lichtje brand. Ik moet elke keer de voeding uitschakelen en ongeveer 5-10 min wachten, dan pas krijg ik weer beeld. Als ik de voeding niet uitzet moet ik meer dan 20-30 min wachten. Dus elke keer als ik de pc uitzet moet ik ook tegelijkertijd ook de voeding uitzetten anders moet ik extra lang wachten wie weet wat de probleem is?

Alle reacties zijn welkom.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
capthavoc
11 jaar geleden
Met de voeding bedoel je die van de monitor ? Doet je pc het wel gewoon eventueel even testen met een andere monitor ?

Antwoorden (2)

Als je nog garantie hebt. Kan het zijn dat je Videokaart kapot is. Of dat hij moielijk stroom krijgt. Of je RAM Geheugen nakijken.. Helpt ook vaak
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Controleer RAM Geheugen
Controleer Videokaart
Controleer kabels