Wat is een goede keus als je een PowerMac G4 533Mhz, 1.5Gb Ram, wilt vervangen door een snellere Mac?

Met de G4 lukt het niet meer om grote bestanden te verwerken en internetpagina's openen ook niet echt snel. Ik ben op zoek naar een Mac die aanmerkelijk sneller is, maar wel betaalbaar blijft. Een gebruikt exemplaar zou ook een optie zijn. Namen van bedrijven die gebruikte Mac's verkopen zijn dus ook welkom.

11 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kijk eens op http://www.tweedehandsmac.nl/ naar een imac of macbook uit 2009 met een intel er in. Die worden ook door het nieuwe os (mountain lion) ondersteund en dan kun je weer 10 jaar vooruit. Prima machines, zo draait mn alles in 1 imac dv uit 1998 ook nog steeds :-)

Antwoorden (2)

Je kan hem op tweedehandsmac.nl zetten of condor computers even bellen en vragen of zij hem willen over nemen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Van een G4 komende zou een Mac Mini ook al een hele verbetering zijn, en nrelatief goedkoop. Voor 600 euro heb je al een nieuwe. Je moet dan nog wel een scherm aanschaffen.