Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beeldscherm van mijn laptop gaat niet aan, wat moet ik doen?

Het beeldscherm van mijn Lenovo Thinkpad laptop gaat niet aan, de laptop zelf werkt schijnbaar wel. Wat moet ik doen?

Toegevoegd na 9 uur:
De laptop is weggebracht voor reparatie/naar iemand die er verstand van heeft en er naar gaat kijken.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
3.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Probeer de accu een keer eraf te halen en dan opnieuw opstarten. Waarschijnlijk is je probleem dan verholpen ;)

Toegevoegd na 1 minuut:
Wel eerst weer de accu erop doen voordat je hem opnieuw opstart ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Accu? Dat is niet het kabeltje moet voeding toch..? Waar zit je accu precies?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, niet alleen de kabel ;) de accu zit meestal aan de achterkant van de onderkant. Kan het zijn dat je ergens een lipje ziet die je naar voren of naar achteren moet doen? Of mischien iets induwen ofzo?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is het eruit halen van de accu schadelijk voor je laptop..? Of kun je dat zonder problemen doen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee hoor, is absoluut niet schadelijk. Als je het ten minste niet met een schroevendraaier doet :p probeer hem eerst eens gewoon opnieuw op te starten als je het niet vertrouwd, er bestaat een kans dat hij het dan al gaat doen. Zo niet, uitzetten, accu eraf halen, 10 seconde wachten, accu er weer op en starte maar :)
op vrijwel elke laptop heb je de mogelijkheid tot het selecteren van een beeldscherm via functietoetsen.

bij jou heb je hem waarschijnlijk per ongeluk op extern scherm gezet.

op je toetsenbord zit een functietoets (Fn vaak) welke je tesamen met een andere knop moet indrukken (zit een klein icoontje van een scherm op).

als het goed is moet het dan weer werken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding