Foto's worden maar half weergegeven op Facebook via Ipad, hoe stel ik dit weer juist in?

Een vriendin zit met haar Ipad regelmatig op Facebook en tot vorige week zag ze dan op Facebook de foto's die mensen plaatsten gewoon normaal weergegeven. Dus in zijn geheel. Nu zijn de meeste foto's maar half zichtbaar. Alsof ze ineens te groot zijn. Is dat een kwestie van een instelling van beeldschermresoluties? Of moet ik het in een andere hoek zoeken? Ben niet zo thuis in het gebruik van een Ipad.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
2.2K

Antwoorden (1)

Staan je instellingen wel goed ingesteld? Ik zou daar naar eerst even kijken, En de app instellingen voor Facebook controleren, Het kan zo zijn dat daar de fout zit,, En als dat niet helpt dan de app te verwijderen en dan het opnieuw te installeren!! Succes!!