waarom geeft mijn pc geen beeld via de hdmi uitgang maar wel via de dvi uitgang?

ik heb een radeon sapphire 6850 video kaart. nu heb ik een dvi naar vga overgangsstuk op mijn pc zitten en gebruik ik dus een vga kabel. Nu heb ik dus analoog beeld. graag wil ik mijn hdmi kabel aansluiten alleen als ik dat doe dan krijg ik geen beeld. op mijn tv staat: niet ondersteund.
Ik heb een samsung HD ready TV.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
1.8K

Antwoorden (3)

Waarschijnlijk moet je dan even op de 'windows toets' + p drukken en dan daar instellen op welke manier je het beeld verdeelt wilt hebben.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je computer geeft waarschijnlijk een resolutie oid die je tv niet ondersteunt. Probeer eens je resolutie lager te zetten voor je je tv aansluit, of met meerdere schermen tegelijk via hè andere scherm de resolutie van de tv aan te passen (naar 1280x720)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
vaak heeft het met resolutie te maken

zal hieronder een linkje neerzetten waar je een hoop info kan vinden
Suc6