welk tablet met e-reader kan ik het beste kopen?

Ik wil graag een redelijk geprijsde tablet aanschaffen, met wifi en de mogelijk om een boek er op te lezen. wat is het beste advies?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
heb een Be-Book Neo met wifi. maar de wifi is erg langzaam. en eigenlijk niet nodig, boeken via de laptop op halen gaat veel sneller. en je heb dan op je laptop dan nog een kopie van het boek

Antwoorden (1)

Ik weet niet wat een redelijke prijs is, maar archos heeft tablets van 250 euro van een zeer goede kwaliteit en voor een gewone E-reader is de boekhandel ook een optie.
Zelf raad ik aan om deze vraag te stellen in een boekhandel, want hier hebben ze toch iets meer verstand op dit gebied

Hopelijk heeft u iets aan dit antwoord.