Kan ik de controller van DJHero 1 Gebruiken voor bijvoorbeeld VirtualDJ op mijn PC??

Ik heb al heel lang DJHero 1 liggen thuis, en speel het bijna niet meer. nu wil ik de game gaan inleveren bij de Free Record Shop, maar op de site staat dat ze hardware en accesoires niet innemen (bron). ik heb al gezien dat je een "telefoon"kabel in de controller kan steken, maar als ik die in m'n PC steek, vind m'n PC die controller dan ook??

Bron: http://www.freerecordshop.nl/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/shop-FRS_nl-Site/nl_NL/-/EUR/ViewStaticPage-StaticPage?WorkingTemplate=staticpages%2fShopFrame%2eisml&PageName=secondhand

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Het enige antwoord dat ik je kan geven is dat er wel een manier zal zijn, waarschijnlijk iets met de telefoonmodem-instellingen op je PC.
Dat modem is gewoon de poort waar hij op kan aangesloten. Ik geloof dat je zoiets kan laten werken door iets met Windows Power Shell (geloof ik, hoor) te doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nou dat kan je wel schudden, dat gaat echt niet werken. VirtualDJ heeft echt geen enkel raakvlak met de hardware van DJHero. Sorry