ik verkoop me laptop maar wil niks wissen, wat zijn de risico,s?

ik ben een puber,
dus je weet dan vast al wat er zoal op staat :p

ik heb op deze laptop nooit voor bankzaken gebruikt.
alleen GMail maar ik ben daar netjes uitgelogd?

wat zijn de risico,s als ik hem zo verkoop?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
paulus811
11 jaar geleden
Waarom wil je niks wissen? Ik zou in ieder geval de persoonlijke dat er wel afhalen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niet elke puber is hetzelfde. En ik zou 'm toch maar wissen...

Antwoorden (1)

Het risico is dat je in het cachegeheugen 'bijvangst' kan hebben. Illegale content die je zonder te weten binnen hebt gehaald, maar wél strafbaar kan zijn. Je wil niet dat deze bij andere mensen bekend wordt.
Allerlei wqachtwoorden zouden opgeslagen unnen zijn in cookies en dus te achtehalen. Enz. Enz
Leegmaken en formateren is veel veiliger.