Hoe werkt de garantie van apple?

ik ga waarschijnlijk een imac online op apple.com kopen.
stel dat er iets kapot is, waar kan ik dan met mijn imac naar toe? kan ik mijn imac dan gewoon afleveren bij een apple premium seller?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat is er mis met een iMac? Ik vind Macs beter als de gemiddelde Windows pc.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vergeet niet dat er een enorm verschil zit in "garantie" en een "verzekering". Als je een fotocamera van de Media Markt laat vallen en hij is stuk, kan je hem vaak gratis laten repareren. Dit hoef je bij Apple heus niet te proberen. De garantietegrenzen zijn bij Apple extreem strikt. Toch is het geven van één jaar tegen de regels van de EU. Elektronica dient een garantietermijn van minimaal 3 jaar te hebben. Als je Apple kapot gaat na 1,5 jaar en je hebt geen extra protection plan MOET Apple het product gratis repareren. Dit is iets wat niet veel mensen weten of aan denken.

Het beste antwoord

Apple gaf eerst nog 1 jaar Garantie, Nu ze dit vernieuwd hebben is het 2 jaar geworden! Je kan inderdaad het beste via een Premium seller langs gaan wanneer er iets kapot is.

Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

En zo komt niels aan zijn punten?

Laten we als eersten hopen dat het niet nodig is.
Maar mocht je product toch kapot gaan kun je het besten op de zelfde site kijken als waar je hem hebt gekocht. Daar kun je vaak online een RMA rapport in vullen of is er wel een telefoonnummer te vinden dat je daar voor kunt bellen. van daar uit zullen ze jou laten weten wat je moet doen met je product. dit kan opsturen zij of afgeven bij een door hun aangegeven apple store

appel producten moet namelijk altijd naar de fabriek,
of naar een door apple aangewezen centrum als ze kapot zijn

Toegevoegd na 10 minuten:
Bron toegevoegd. Dit is als het goed is de link waar je een defect product kunt op geven
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Joh, een geintje moet kunnen. Zuurpruim :-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Even ter aan vullen ik heb dit wel eens een RMA gedaan voor een apple laptop gekocht op apple.com. De dag na het invullen van het online formulier kwam een koerier (UPS) langs om het op te hallen. Twee weken later had ik een andere.
Koop het ding gewoon in de Apple store in de stad. Als er dan iets is weet je waar je heen kunt.. Online is makkelijk maar de stad raakt uitgestorven zonder winkels als iedereen online winkelt..