Wat is de beste laptop? Budget = tot 580,- iemand suggesties?

Hallo,
ik weet dat deze vragen wel vaker gevraagt worden maar deze zijn al 1 of 2 jaar oud en nu dus nogal gedateerd. Verder is deze vraag niet bedoeld voor het verschaffen van meningen het gaat alleen om specificaties.

Ik wil graag weten wat de beste keuze voor een laptop is, graag niet te groot (rond 15 inch) en zo snel mogelijk.
Normaal koop ik een laptop bij de Aldi maar deze schijnen niet zo heel goed te zijn. Deze laptop komt dan waarschijnlijk in de reclame: http://alturl.com/6x8hf
voor rond de 550,-
Als iemand een betere prijs/kwaliteit laptop kan vinden ben ik hier heel blij mee.

Alvast bedankt,

Mvg,

Roy

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.goeievraag.nl/vraag/goede-laptop-budget-600-suggestie.131272
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
zoals ik zei die is 1 jaar oud graag eerst de vraag lezen :S
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
heb ik gedaan!!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat ga je ermee doen? Gamen/Mail checken/Office op draaien?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik wil hem gaan gebruiken voor mijn studie, applicatie ontwikkeling. Dus hij moet wel makkelijk programma's zoals Photoshop, Dreamweaver moet kunnen draaien.

Het beste antwoord

De laptop die bij Aldi in de aanbieding komt is echt een prima laptop. Hij is zelfs zo goed, dat je er Battlefield 3 lekker soepel op kunt spelen, (bijvoorbeeld). Dus de laptop die je hebt gezien is echt een prima laptop. Medion is een goed merk. Ik ken veel mensen in mijn omgeving (de een is wat meer met computers bezig, dan de ander), die er erg tevreden over zijn. Als ik jou was, zou ik ervoor gaan!

Toegevoegd na 3 minuten:
De videokaart blijkt gewoon een gerenamede GT 540M kaart te zijn. Kijk hier maar eens naar. (Zie bronnen).

Toegevoegd na 5 minuten:
Ik spreek trouwens uit ervaring, want ik heb een GT 540m en speel Battlefield 3.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Notebookcheck.net klopt daarbij niet altijd. (Bij mij sowieso niet tenminste). Volgens mij zijn dat ook nog de cijfers van voordat het uit was. Toen nog de bèta was. Ik kan je garanderen dat je op ultra settings nog steeds op 35 fps speelt. 40 speelt ook al heel smooth vind ik. Ik moet wel zeggen dat ik bijvoorbeeld een andere processor bijvoorbeeld heb. Als je een filmpje wilt, zeg het maar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt ;)

Andere antwoorden (2)

Bekijk deze link is

http://www.microsoft.com/nl-nl/windows/laptop-kopen/advies-bij-laptop-kopen.aspx?WT.mc_id=la%20938

Daarna moet je naar vergelijk.nl gaan om te vinden waar je je keus voor de beste prijs kunt kopen.

Suc6
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hoi Roy,

de specificaties komen op mij heel goed over, lijkt me een uitstekende computer! daar kan je wat mee.
maar dat is meteen de retourvraag:
WAT wil je er mee gaan doen? want voor breedbeeld full-HD videobewerken is dit toch wel wat krap bemeten.
spelletjes en 'normale' video bewerkingen mogen geen problemen geven.

suc6
groeten, Dré