problemen met afdrukken met windows 7 home premium. iemand een idee?

nieuwe computer met nu windows 7 en printen gaat niet meer. de printer zegt dat die meer informatie nodig heeft.
begint met 1 of 2 regels te printen en stopt dan. iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
Pieter2011
11 jaar geleden
Heb je wel de juiste (Win7) drivers voor de printer geïnstalleerd?

Antwoorden (1)

Zegt de printer dat op het display? of verschijnt dat in Windows? Je kunt altijd naar de website van de fabrikant gaan en de nieuwste software voor je printer downloaden. Meestal is je probleem dan opgelost want als de printer helemaal niks doet is ie kapot maar je geeft zelf al aan dat er wel "iets" uitkomt. Ook op de Microsoft site zou je eens kunnen kijken bij de knowledge base of er een bekend probleem is (compatibiliteitsprobleem) met Windows 7 en jouw specifieke printer. En ook handig om te weten hoe hij is aangesloten, netwerk? draadloos? bluetooth? usb?