Wat te doen aan terug scrollende muis?

Als ik in een pagina naar beneden scroll dan schiet de pagina soms helemaal omhoog terwijl ik nog naar beneden aan het scrollen ben. De muis is nieuw en kwam bijgeleverd bij de laptop en hij doet het al vanaf het begin af aan. Heb de software voor de muis al opnieuw geinstalleerd en de muis schoon gemaakt maar dat heeft niet geholpen. Iemand enig idee wat het kan zijn.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
1.7K

Antwoorden (4)

Misschien bij de instelling van de muis? (bij Windows in configuratiescherm en niet bij de bijgeleverde software). Waarschijnlijk staat hij misschien te snel. Succes !!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ben bang dat je scrollwiel gewoonweg niet deugdelijk is. Om welke muis gaat het precies? Roccat muizen bv staan hier bekend om dat ze dit probleem kunnen krijgen. Maar ik denk niet dat zo'n muis ff bij je laptop geleverd werd.

Eventueel kun je de muis eens open draaien. Meestal kun je wat schroefjes onder de teflon voetjes vinden. En dan het scrollwieltje iig eens goed bekijken of er niet sowieso iets aan te zien is. Daarnaast valt ie wellicht schoon te maken met zoiets als gedenaturaliseerde alcohol. Kan namelijk dat er stof in dat scrolmechanisme is gekomen en dus voor zulk gedrag zorgt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens mij is die sitè nog niet helemaal geladen .
Even wachten tot die sitè helemaal geladen .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hoi card1985,

antwoord is simpel.
nieuwe muis bij nieuwe laptop geleverd = garantie.
tob niet langer, ga terug naar de winkel en vraag om een andere muis/laptop.
vermoedelijk is de muis niet helemaal tof, anders had je ook nog laptop klachten.
neem de aankoopbon mee en laat het zien!
dat is de beste remedie.
veel suc6, '
groeten, Dré