Wat te doen bij een kapotte laptop met illigale software?

Stel je hebt een computer, maar je installeerd er een illigale versie van Windows 7 op. De computer gaat stuk en krijgt steeds BSOD. Ook zou je niet meer terug kunnen naar de originele fabrieksinstellingen. Wat te doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat wil je r mee doen, ik bedoel wat bedoel je met stuk? die bsod zijn zo te verhelpen hoor, en als dat alles is... zet je toch gewoon windows er opnieuw op...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De illegale software is precies het probleem. Die heeft de oude software overschreven en is niet te herstellen. En niets helpt, we hebben werkelijk alles geprobeerd. Dus hoe krijgen we de originele software er weer op, zonder dat het gevolgen heeft vanwege de illegale Windows 7?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gewoon een originele windows versie er overheen zetten die er voor die tijd al op stond.... die schrijft gewoon over die illegale versie heen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Okay, goed plan. Maar hoe doe ik dat? Ik heb werkelijk alles op de laptop geprobeerd en overal, met wat ik ook doe, krijg ik BSOD. Ik kan nauwelijks ergens op klikken of het gaat al fout.
Met ALT+F10 gebeurt er ook niks. Ik kan werkelijk niets meer. Dus wat moet ik nu nog doen?

Antwoorden (2)

Gewoon repareren of laten repareren.
Precies hetzelfde als iedere andere laptop.

Bij een doorsnee computerwinkel letten ze niet op als uw windows legaal of illegaal is.
Tenzij dat de bron is van de eventuele storing, maar dan krijgt u gewoon een advies mee.

Als u zelf niet terzake kundig bent, dan is er vast wel iemand in uw kennissenkring die dat wel is om dergelijk fouten of storingen op te sporen en op te lossen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je bsod krijgt is je schijf in elk geval in orde, dus (een andere versie) windows installeren zou gewoon moeten kunnen.

Bij vrijwel elke laptop zit toch een legale windows versie? Die kan er altijd weer op terug.

Terug naar dezelfde knutselaar die de illegale software eropgezet heeft.

Of natuurlijk gewoon gratis en legaal linux installeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De illegale Windows 7 staat er idd al op. En we hebben het erop gezet om te kijken wat het zou zijn, om daarna een legale versie te kopen.
Helaas werd de illegale versie de ondergang en we zouden graag alsnog een oplossing willen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je na de installatie van win7 ineens die schermen krijgt... heeft denk ik meer te maken dat je lappie windows 7 niet aankan... ( te weinig werkgeheugen) en minder dat het een illegale versie is hoor...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou, tiz dus mooi wel de Windows 7 illegale versie.... Die laptop doet het gewoon bijna helemaal niet meer. En ik krijg het er ook niet meer af, we krijgen de originele Vista er gewoon niet op!!!