Hoe voorkom ik het wegvallen van de wifi verbinding op mijn Ipad?

Op mijn nieuwe Ipad valt de verbinding met mijn wifi na verloop van tijd weg terwijl de verbindingstatus nog steeds 3 streepjes is.
Ik moet de Ipad opnieuw opstarten en opnieuw inloggen op de wifi verbinding om het weer werkend te krijgen.
Heeft iemand een idee hoe ik kan voorkomen dat mijn verbinding steeds wegvalt?
Met mijn Iphone heb ik geen problemen met mijn wifi verbinding.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
Ritsuka
12 jaar geleden
Gewoon een keer wifi uit en aan zetten helpt vaak ook al hoor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb ik al geprobeerd maar het probleem blijft hetzelfde. Ik zit de hele ochtend al te googlen en ik zie dat meer mensen problemen hiermee hebben. Wellicht een bug.

Antwoorden (2)

Ga naar instellingen -> algemeen -> stel opnieuw in -> herstel netwerkinstellingen

Of je ipad updaten als die nog niet geupdated is.

Dit zou moeten werken. Anders even je router opnieuw laten starten. Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het zou kunnen liggen aan de router, misschien kan hij niet veel apparaten aan