Battlefield 3 doet het niet, hoe te voorkomen?

Ik heb Battlefield 3 voor de PC. Het probleem is dat als ik grotere mappen speel (vrijwel alle mappen met meer dan 32 spelers bedoel ik daarmee) dan krijg ik van die rare driehoeken en vlakken op mij scherm. De kleuren doen het niet meer goed, en na een paar minuten kan ik het helemaal niet meer spelen. Mijn spel doet het nog wel maar vrijwel mijn hele scherm is dan zwart/paars. Op internet las ik dat het aan mijn Nvidia videokaart lag. Maar een oplossing heb ik tot nu toe niet kunnen vinden. Het heeft te maken met de MESH settings. Want als ik die lager zet dan merk ik dat het weg gaat. Alleen maar op een paar minuten later terug te komen.
Mijn videokaart: GeForce GTX 560 Ti
Ik voldoe ruimschoots aan de systeemeisen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nieuwste driver heb je draaiende neem ik aan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet of ik de nieuwste driver heb.. Oververhitting is het niet. Kan Battlefield 3 op Ultra settings rustig spelen als het een map is waarbij ik niet zo heel ver kan kijken. En temperatuur komt helemaal niet hoog. Ik geloof dat de temperatuur normaal rond de 30 graden Celsius zit. (Ben nu op mijn laptop dus kan het niet controleren)

Antwoorden (2)

Als je online speelt zal het aan je internet verbinding liggen, dit is dan te langzaam. Het kan ook aan je videokaart liggen. Heb je een goede koeling? Het kan ook een combinatie van je langzame internetverbinding en je videokaart zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
op de nvidia site kun je proberen te zoeken naar een update voor je driver van je videokaart. Wellicht kan het hier mee te maken hebben. Ook zou ik de winkel waar ik die videokaart gekocht had, over dit probleem in kennis stellen je zou immers dat spel normaal moeten kunnen spelen op je computer. Kijk ook naar de benodigde systeem specificaties. Heb je een kleinere processor? Of te weinig geheugen ? Of heb je misschien de page file van windows te klein ingesteld? Of wis eens al de cookies en probeer het dan opnieuw kan je computer ook flink sneller van worden.

Toegevoegd na 3 minuten:
scan je computer op adware en computervirussen en ander ongemak met goede antivirus software bijv. avg van grisoft die is gratis