Dat iets beschikt is voor het DLNA protocol
Zie ook dit:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gvrox
12 jaar geleden
Nuttige bron, +1 :)
Een fabrikant mag al een label "DLNA certified" op zijn product zetten als aan alle verplichte delen van de standaard wordt voldaan voor een bepaald type apparaat (digital media server / digital media renderer / digital media player). Een TV die JPEGs kan laten zien plus MPEG2 transport streams af kan spelen kan dus al zo'n label hebben, terwijl je ook graag zou hebben dat h264/mkv/divx en dergelijke ook af te spelen zijn.

Altijd even in de gedetailleerde specificaties van het apparaat lijken wat je ermee kunt!
gvrox