Kun je als ondernemer / web-ontwikkelaar goed met een Chromebook uit de voeten (ook offline)?

Voornamelijk het offline gebeuren baart mij een beetje zorgen. Kan iemand daar iets over vertellen?

Hoe je dit bijvoorbeeld als je lokaal wordpress (of ander cms) wilt draaien / aanpassen van theme is dit dan mogelijk? Bij windows heb je wamp en bij mac mamp maar hoe doe je dit bij een Chromebook?

Alle overige informatie van jullie of van anderen over dit onderwerp zijn welkom.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Je zorgen zijn terecht: er draait op een chromebook niets lokaal buiten het operating systeem en de browser.
Ongetwijfeld zullen er hacks zijn of komen om dat te veranderen maar een standaard chromebook is offline vrij nutteloos.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Chroombook's zijn gericht op internet. Het enige wat je offline kunt gebruiken, zijn (de meest populaire applicaties): Gmail, Google Agenda en Google Docs.

Verder is er op de Chromebook geen optie om offline te werken.

Toegevoegd na 56 minuten:
*Chroombook's = Chromebook's