Welke all in one printer

Ik heb momenteel een all in one printer de Hp psc 2210 all in one printer maar gezien mijn studerende kinderen die veel werkstukken moeten maken is deze printer te langzaam.
Ik zit nu te twijfelen tussen een inkjet en een laser printer met scan en copier mogelijkheden (geen fax) Wat is wijsheid gezien het ontbreken van uitgebreide financiën?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (5)

Laserprinter HP CM1015 MFP is heel goed en heel goedkoop per afdruk, het is een kleurenlaser all in one...

En als je veel moet printen, dan telt de prijs per afdruk het zwaarste...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk eens op onderstaande printer-uitzoek-site.
Cryofiel
14 jaar geleden
Op de lange termijn, en dan vooral in grote getallen is een laserprinter goedkoper dan een inkjet. Echter zijn de initiële kosten en de herhalende kosten wel per keer hoger dan een inkjet.
Bijvoorbeeld wanneer je bij een laserprinter 1x 100 euro uitgeeft aan een toner betaal je voor dezelfde aantal pagina's 10x 35 euro voor een inkt cartridges (fictieve getallen).

Daar tegenover staat dat een inkjet per definitie een beter kwaliteit er uit gooit als het gaat om kleuren. Dat ligt aan het verschil in werking van de apparaten.

Als je gaat voor een inkjet, neem er dan een met printkoppen en inktcartridges apart van elkaar, dan zorg je ervoor dat de kosten beter onder controle blijven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
HP is goed, maar relatief duur in gebruik.
Epson was vroeger MX 100 de droom van iedere computeraar. Brother is altijd een goekoop alternatied geweest. De 5350 DNLT lijkt mij een perfecte printer.
Als je er eente online koop, dan moet je opletten welke interface je nodig hebt. USB (ok), Netwerk (ok, als je een thuisnetwerk hebt), WiFi ideaal met een WiFi en meerdere gezinsleden.