Aspire 5040, geen draadloze verbinding ?

Probleem, windows 7 geinstalleerd op laptop aspire 5040, maar nu wil het kreng geen draadloze verbinding maken.
Kan drukken op de knoppen aan de voorkant, maar draadloos word niet ingeschakeld.
Reeds nieuwe drivers geïnstalleerd, maar mag ook niet helpen, en google bied niet echt uitkomst..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Das het rare, kan drukken wat ik wil, lijkt mij eerder dat ik een stuurprogramma nodig hb voor die knopjes, dan voor de i-net kaart

Antwoorden (1)

acer heeft inderdaad special software daarvoor die met die groene ballettje toch?
ik zie er geen drivers voor helaas ? niet voor je type aspire aleen voor xp
maar ik zou zeggen probeer die toch eens
meestal is het probleem de driver zelf niet maar de installer die weigert op 64 bits te draaien viacompatibiliteit modus wilhet nog wel eens lukken

maar als niets werkt probeer eens de tweede link
die zoek je drive bij elkkkar en downlaods ze de gratis versie is wat traag maar als je alleen de draadloze er af haalt is dat wel te overleven
capthavoc