Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Windows 7 Geluid drivers werken niet wat nu?

Ik ben overgestapt op Windows 7 maar mijn geluid doet het niet meer ik heb de realtek drivers geprobeerd hij geeft fout code 10 dat hij niet kan opstarten. eventueel een andere driver dan? hij moet wel 5.1 surround aan kunnen!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
733
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welke geluidskaart of moederbord heb je?
Reddie
12 jaar geleden
Overstappen op Windows7 is geen goed idee. Windows7 is namelijk niet compatibel met Windows7. Waarschijnlijk kom je nog wel meer problemen tegen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
-Windows7 is namelijk niet compatibel met Windows7- Juist ja.... Wat je zou bedoelen weet ik niet, ik ben ook probleemloos overgestapt van Windows XP naar 7. Een OS is überhaupt niet compatibel met een ander OS. Het kan wel dat een OS niet geschikt is voor een stuk hardware (zo kan je Windows niet op een Macintosh G5 installeren) maar dat is heel wat anders.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Gebruikersnaam Heb je wel realtek geluid?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat reddie bedoelt is overstappen van bijv xp naar windows 7 kan problemen veroorzaken omdat de moederbord niet gemaakt is voor windows 7.
Onmogelijk is t niet

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Download 'Driver Genius'. Dit is een applicatie die automatisch je computer scant en naar de juiste drivers zoekt en installeert.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding