Als je power button kapot is op mijn ipod , kan ik hem dan wel jailbreaken?

ik gebruik nu redsnow om mijn ipod touch 4g ios 5.0.1. te jailbreaken, maar nu moet ik in DFU mode komen. kan ik hem nu dan nog wel jailbreaken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (3)

Laat hem eerst maken. Dan pas verder jailbreaken
Dan help ik je verder in de andere vraag

Toegevoegd na 9 minuten:
Haha, je woont dicht bij mij, ik in Roosendaal!
Maar terug op de vraag. Je kan langsgaanbij een apple zaak in Breda. Maar je kan hem ook hier opsturen: http://www.ipod-service.nl/touch1.htm

Dan word hij zeker weten gemaakt. De power button repareren kost daar 30 euro.

Gavin
(PS Apple komt er niet achter als je jailbreakt :)
Ook niet strafbaar)

Toegevoegd na 58 minuten:
Dan moet je hem naar apple sturen of laten maken waar je hem hebt gekocht
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waar zou ik hem kunnen maken in de buurt van breda?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maar daar doen ze de powerbutten van de ipod touch 1g ik heb een 4g...
Nee dat kan je dan niet. Je moet namelijk eerst de power button 3 seconden ingedrukt houden, daarna de powerbuttin+home button 10 seconden en dan de home button tot hij aangaat. Aangezien je de power button zo'n 13 seconde ingedrukt moet houden gaat dit je niet lukken. Inderdaad opsturen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt de button nodig voor het jailbreaken, dus.....eerst opsturen naar Apple