Hoe kan ik mijn laptop sneller en op te schonen?

Mijn laptop doet vreselijk langzaam. Hij loopt telkens vast wat ik ook doe en ik heb er meestal last van als ik op msn zit ofzo. Eigenlijk loopt die overal wel vast ook als ik op internet wil. Weet jij misschien wat ik kan doen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Weet je ook zeker dat er niet veel stof zit in de computer, daardoor kan hij soms ook langzamer reageren. Bij mij vaak althans wel. Draai de schroefjes los, en ga voorzichtig met een stofzuiger te werk. Zorg wel dat je niet te hard op de chips etc. duwt. Heb je ook alle updates geïnstalleerd? Succes!

Gewoon een schijfopruiming uitvoeren(d,w,z oude bestanden prullenbak tijdelijke downloads en dat soort zaken) alle niet gebruikte programma's en spelletjes verwijderen oude hetstelpunten in systeemherstel verwijderen en 1 nieuwe maken.De harde schijf defragmenteren.De windows firewalll uitschakelen als er een goede firewal in de virusbeschermer zit.En als het dan nog te traag is de hele laptop weer eens opnieuw installeren en alle tijdelijke trialprogramma's er vanaf laten.Desnoods zet je na een paar weken de updates uit, Toegevoegd na 2 minuten: Updates =windows updates.Deze vertragen ook je pc omdat het vult als een gek.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100