Wat heb je aan een ingebouwde usbpoort in een toetsenbord?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is in principe dezelfde vraag als: wat heb je aan een USB-poort?

Het beste antwoord

Meerdere redenen.

Ten eerste heb je zo een extra USB-poort. Dat is handig als de USB-poorten van de computer al bezet zijn.

Ten tweede hebben veel mensen hun computer (desktop) onder hun bureau staan. Dat spaart ruimte, het ziet er beter uit, en je hebt minder last van het geluid van de ventilatoren. Maar dat betekent ook dat de USB-poorten dan lastig bereikbaar zijn. Het is dan heel handig als je een USB-poort hebt die in de buurt is, op een plek waar je altijd makkelijk bij kunt.
Cryofiel
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Die poort kan je bijvoorbeeld voor je muis gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Stel je hebt 2 poorten in je computer je gebruikt er 1 voor je toetsenbord en 1 voor je muis, dan wil je er ook een usb-stick in doen of je iphone, en dan plug je hem via dat toetsenbord in je computer dus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Om het aantal usb poorten dat je al hebt uit te breiden. Of voor het gebruik van je muis omdat de usb port van de computer bijvoorbeeld te ver weg is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gebruik die extra poort voor een low transmission usb apparaat bijv. een muis. Een usb stick zal langzamer werken let ook op of je een usb1 een usb2 of een usb3 aansluiting hebt. Dit kan van invloed zijn op de overdrachtsnelheid.