Mijn computer geeft dit aan wat betekent dit en wat kan k doen om dit te maken. K kan namelijk niets meer op de computer. K heb ook geen internet meer

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Net software van Uniblue (powersuite of zo) geinstalleerd?
Software moet aanpassingen maken en computer vraagt je toestemming.
Als dat de bedoeling is op Ja klikken.
Anders Nee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zie op de achtergrond dat er een windowtje staat met een melding dat je harde schijf kapot aan het gaan is. Dus eerst even alle belangrijke files veiligstellen voordat je iets anders doet. Wat is de reden dat je die UniBlue registry booster wilt installeren ?

Het harddisk-probleem zal alleen te verhelpen zijn door deze te vervangen en alles opnieuw te installeren.
gvrox
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heel oplettend! +je
gvrox
12 jaar geleden
Ik dacht ook eerst even dat het een nep-melding was, maar als ik de windows zie van malware die een harddisk failure melden, dan ziet die er heel anders uit.