dvd branders doen het niet meer. hoe kan ik dat oplossen?

ineens stond mijn dvdbranden niet meer in de verkenner.
ik heb de kabeltjes al aangedrukt, maar geen resultaat.
bij de driver stond daat die niet in het geheugen kon worden geladen.
ik heb nu een nieuwe dvdbrander gekocht, een lg (de vorige was ook een lg)
maar deze heeft hetzelfde probleem,
.
hij vind we een stuurprogramma maar als ie die installeerd dat geeft hij een foutmelding dat het niet geinstalleerd kan worden.

hoe kan ik dit oplossen?

ik kan de cd van lg dus ook niet installeren want heb geen werkende cdspeler.

ik heb windows 7 32bit

help!!!!

12 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Roy kan je misschien helpen, succes (niet) gegarandeerd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
peterjbruins
12 jaar geleden
bedankt!!!!
het is weer helemaal opgelost.