Kan ik een Mac mini aansluiten op een gewoon scherm (HP) of moet ik een Thunderbolt I/O scherm van apple kopen?

Ik zou graag een mac mini kopen, maar moet ik dan ook een extra scherm van apple kopen of kan ik hem ook gewoon aansluiten op een 27 inch scherm van HP?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
2K

Antwoorden (1)

Nee hoor er kan een gewoon scherm aan
maar let wel dat er op dat beeldscherm de juiste dvi of vga poort zit.
kijk in elk geval goed of het standaard kabeltje dan je bij de mac mini krijgt past op je beeldscherm er zijn namelijk 2 soorten dvi en ook nog minidvpoorten en daar vergis je je snel in

die van mac is anders dan normaal
die kabels van mac mini zijn nogal exotische verbindingen
bijvoorbeeld mini dvi naar dvi female let daar goed op

met een mini dvi naar vga kabel kan je eigenlijk niet fout gaan

nadeel is wel dat je denk ik er een vrij duur kabeltje erbij moet kopen
want ondanks dat het dure kabels zijn en vrij zeldzaam alleen bij de de applestore te krijgen
ben je waarschijnlijk toch goedkoper uit dan een beeldscherm van apple er bij te kopen.

ik liep tegen hetzelfde aan, wel balen 30 euro kosten die krengen, behoorlijke afzetterij vind ik zelf
maar verder werkt het gewoon

Toegevoegd na 6 minuten:
met deze komt het wel goed
capthavoc