Kan ik in een laptop teveel geheugen stoppen?

Ik heb een geheugen kaart van 2gb en 1 van 1gb.
Als ik ze appart (enkel) erin stop doet ie t maar alle 2 dan krijg ik zwart beeld. Nu heb ik de 2gb en de orginele 512 erin zitten en doet t goed.
Processor 1.73

Toegevoegd na 8 minuten:
R.A.M

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Dat kan, sommige moederboarden hebben een max aan RAM geheugen wat ze ondersteunen.

Toegevoegd na 50 seconden:
moederborden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar of hoe kan ik dat max. geheugen zien of vinden?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gevonden! Heb een max van 2gb, dus als ik de 512 eruit haal moet ie goed zijn. Heb mn laptop hier gescand http://www.interngeheugen.com/home.odb

Andere antwoorden (1)

dat wat er met jou laptop gebeurde is inderdaad wat er gebeurt als je teveel geheugen hebt. Als je de laptop af en toe defragmenteert dan loopt het al weer sneller. Ik neem trouwens aan wat defragmenteren betekent? Je kunt er als je meer geheugen wil een extra hardeschijf in laten plaatsen.
door een overvol geheugen loopt je laptop trager en valt soms uit. Precies wat die van jou doet dus.