Mijn Mac start niet meer op. Krijg alleen een wit scherm. Kapot of kan iemand met verstand van een Mac er nog informatie vanaf halen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
2.6K

Antwoorden (4)

Wellicht kan je dit proberen. Weet niet of het werk, maar het kan in ieder geval geen kwaad.

"Zet je Mac uit. Houd de aan/uit-knop op uw Mac indien nodig enkele seconden ingedrukt om deze geforceerd uit te schakelen.
Koppel alle randapparaten los, zoals externe harde schijven of printers (koppel alleen het beeldscherm, het toetsenbord en de muis niet los).
Koppel eventuele Ethernet-kabels los.
Start uw Mac op."
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helaas....werkt niet! :-( toch bedankt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://support.apple.com/kb/TS2570?viewlocale=nl_NL&locale=nl_NL Hier vind je in ieder geval nog andere oplossingen van Apple.
Mijn Mac heeft sinds Lion hetzelfde probleem (inclusief knipperen van mapje met vraagteken.) bij mij is het enige dat werkt ca. 2 uur met rustlaten. Ik zet mn Mac nu vrijwel nooit meer uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
capthavoc
12 jaar geleden
Bedoel je dat ie na 2 uur opeens wel opstart ?
kun je je schijf dan niet nakijken met schijf hulp programma
controlleer volume o.i.d ?
er zijn mogelijk oude partities die niet meer werken
heb je bootcamp geprobeer o.id ?
probeer deze eens start met linkermuisknop ingedrukt
je krijgt dan wellicht te zien of er meerdere opstart volume zijn ?
Er lijkt me niet veel kapot behalve dan de boot software op de HD dus deze lijkt me makkelijk te repareren met de DVD ?
capthavoc
12 jaar geleden
Je kan in ieder geval de HDD eruit (laten?) halen en kopiëren.