Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik een dvd brander voor mijn laptop bestellen? zie voor meer info bij extra uitleg

Ik heb een Toshiba Satellite 205s-5812, origineel amerikaanse laptop. De dvd brander is defect en wil deze vervangen, waar kan ik zoiets bestellen.

Greetz

Toegevoegd na 19 minuten:
Het is de bedoeling dat ik die bij een nederlands of althans een europees gevestigd bedrijf zou willen bestellen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
986
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een interne is natuurlijk het makkelijkste, maar mag ook extern
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weet je zeker dat intern het makkelijkste is? Je moet dan je laptop open maken en dan verloopt je garantie. En dan nog maar zien dat je hem zelf kan vervangen zonder je laptop zelf te slopen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ik denk dat dit hem is. Succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze kan ook nog..

Toegevoegd na 5 minuten:
Nog 1 dan, hier in Nederland.

Toegevoegd na 6 minuten:
(Buitenlandse link verwijderd)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij http://www.replacedirect.nl hebben ze normaal gezien ALLES. Je zult het daar toch even via de contact moeten navragen. Ik zie op hun website een heel uitgebreide lijst van de verschillende Toshiba Satellite modellen, maar dat specifieke nummer dat jij opgeeft vind ik er niet terug. Ik ben er niettemin zeker van dat zij wel het product hebben dat jij nodig hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding