Problemen met laptop, wie kan mij helpen?

Ik zit met een vaag probleem. Ik kan namelijk niet meer fatsoenlijk internetten en typen in word. Het lijkt alsof mijn page-down toets constant wordt ingedrukt. Als ik in google chrome of explorer een link wil toetsen dan wordt meteen de laatste geselecteerd. Bij programma's waar er gescrolld kan worden naar beneden gaat mijn beeld uit zichzelf scrollen!

Hoe kan ik dit probleem oplossen en wie herkent dit probleem? Ik heb de toetsen al proberen schoon te maken, maar dat helpt niet! Is het evt. mogelijk bepaalde toetsen uit te schakelen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
1.3K

Het beste antwoord

Om te kijken welke toets er blijft hangen kun je het onscreen keyboard gebruiken.
Toets in de combinatie Windows toets + R en daar toets je in osk en dan enter.
De toets die hangt is dan donker, deze kun je dan schoonmaken ( stofzuiger, kwastje, luchtbus ) . Toetsen bordjes zijn redelijk simpel te vervangen kosten rond 25€
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

hoi ici1987,

tsja, vanaf dit toetsenbord kan ik natuurlijk niet controleren of die page down toets inderdaad blijft hangen.
als je de laptop opent, dan vind je een lintkabeltje waarmee het toetsenbord aan de computer is gekoppeld
vervolgens neem je een (usb) toetsenbord dat je aansluit
na opstarten moet je met dit externe toetsenbord de computer normaal kunnen bedienen.
mogelijk vind je onder het knopje wel iets waardoor deze klacht ontstaat, dan hoef je niets te openen.
veel suc6