kan je op deze pc call of duty black ops spelen? helemaal vloeiend? zie extra uitleg

http://gamepc.nl/game-pc-budget

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Op low settings met een lage resolutie kan dat vast, ik zou echter altijd voor een zwaardere videokaart gaan als je wil gamen.

Toegevoegd na 2 minuten:
http://gamepc.nl/game-pc-budget?tab=configuratie#samenstellen

Bij de videokaarten zou ik zeker voor de 6770 gaan voor die meerprijs heb je een stuk betere kaart.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Redelijk gamen kan dus wel Weet u ook of er een Netwerk kaart inzit? Zonee of ik die er zelf in kan zetten en hoe duur ze ong. Zijn .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Netwerkkaart zit gewoon altijd op het moederbord tegenwoordig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou echt voor die paar tientjes meer even upgraden naar de 6770.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoeveel tientjes wil je darvoor tellen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
€56,- extra voor die 6770 ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je op de link in mijn antwoord drukt kom je op dezelfde site terecht maar dan kan je nog wat aanpassingen plegen op de standaard configuratie. Upgraden naar de 6770 kost 56 euro. Dat is het het geld zeker waard. Ook de moederbord upgrade(+11 euro voor usb3)
en de processor upgrade (+23 voor een quadcore) lijken me zinvolle en relatief goedkope upgrades.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kan alleen kiezen tussen deze Kijk ff bij de site en dan zelf samenstellen en kijk dan bij processor Welke is vergelijkbaar met die ene die u noemde
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het over videokaarten in eerste instantie, dat is wat anders dan een processor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Grafische kaart noemen ze het op die site
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan ik ik die 6770 er later ook nog in laten zitten?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nog een vraag Die netwerkkaart die er standaard in zit Kan die verbinden met een draadloos wifi netwerk? En een beetje snel?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat kan maar dan betaal je natuurlijk twee keer voor een videokaart, los kost een 6770 90 euro ofzo.
Ik gok dat er geen draadloos netwerk op het moederbord zit en dat wil je ook helemaal niet. Een wijze les van een medegamer: Maak altijd een bedraad netwerk als je gamet. Tenminste als je wil winnen. Draadloos is gezeur met lag/latency.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ons internet is goed Heb geen kabel op mijn kamer dus gaat niet En met mn vaders pc kan ik ook gamen zonder lagg met draadloos internet Maar is het nou mogelijk om met die standaard kaatlrt draadloos te internetten of niet?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan draadloos internet als optie kiezen onder het kopje netwerkkaart, maar ook later een usb-dongle kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, oke dat werkt dus wel Maar 3.2 ghz kan tog iedere game wel runnen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hoor, geen probleem, sowieso is een grafische kaart belangrijker om games te draaien. Zeker als je soepel wil spelen.
Ik draai op een GT440 op een 19" scherm black ops op max, dus dan moet echt wel lukken

Toegevoegd na 40 seconden:
dat*
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met zelfde processor?