Wat is een betere grafische kaart dan de NVIDIA GeForce 8600 GT en kost slechts tussen de 100 en 150 euro ?

Budget: tussen 100 en 150 euro, met minimaal 1 GB videogheuegen ....

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Mijn antwoord staat al in 1 van je vorige vragen.
De uitkomst van deze vraag zou dus ook het antwoord kunnen zijn van:

http://www.goeievraag.nl/vraag/goedkope-videokaart-spel-bioshock-spelen.23687

Hierin heb ik een GTX 250 van NVidia aangeraden met 1GB geheugen voor zo'n 125 euro.
Nvidia op zijn heeft de volgende volgorde gebruikt van oud naar nieuw: 86xx serie, 96xx serie, 1XX serie en nu wordt er gebruik gemaakt van de 2XX serie.

Momenteel is de 280 serie de snelste van de Nvidia reeks.

Toegevoegd na 3 minuten:
Nvidia op zijn heeft = Nvidia heeft
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kan videokaarten goed vergelijken dmv benchmarks.
Een site die zich oa hiermee bezighoud is http://www.tomshardware.com/. Je zal dan zelf wel even goed moeten kijken, maar hieruit kan je meer conclusies trekken dan de antwoorden op je vraag hier. succes.