Kan ik een beamer aansluiten op de ipad 1?

Ik moet op mijn werk filmpjes laten zien via een beamer, nu moet ik steeds mijn zware laptop meenemen.

Ik heb al eventjes gegoogled maar daar snap ik weinig van, ik lees dingen over vga kabels enzo?

(Het is puur om een filmpje te laten zien dus hiervoor hoeft hij niet gejailbreaked te worden toch?)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
1.8K

Het beste antwoord

Ja dat kan je hebt dan dit product nodig:
http://store.apple.com/nl/product/MC552ZM/B?fnode=MTc0MjU4NjE&mco=MjM2MDkxOTQ

En een standaard VGA kabel.

Toegevoegd na 1 minuut:
Pas op werkt alleen bij bepaalde apps. Met filmpjes moet het wel lukken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
19 sec. eerder;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@tioking: Stoer..

Andere antwoorden (2)

Dat kan! Je moet daar alleen wel een ipad naar tv kabel of ipad naar HDMI kabel voor hebben. Die is gewoon te koop is de Ifactory. Of op apple.nl. Je kan dan wel rekenen op een bedrag van 50 euro!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan hoor, je koopt in de applestore een 30-pins dockconecter naar Vga een sluit op de vga kant de beamer aan.