Welk moederbord heb ik en wat is de beste processor die ik erop kan zetten?

Ik heb nu een Compaq Evo 510 CMT computer. Er zit een Intel Pentium 4 2,4 ghz processor in. Welk moederbord heb ik? Ik kan het niet vinden? Bestaat er ook nog een betere processor voor dit moederbord? Of, is het ook mogelijk om het totale moederbord te vervangen door bijv. een dual core of zelfs een i3 ondersteunend moederbord? Kan ik dat dan gewoon aansluiten? Mischien wat veel vragen... Maar, bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Zover ik het kan achterhalen zit er een intel 845 chipset op die 478 pins processors ondersteunt. De beste daarvan te krijgen is een 3,4Ghz Pentium 4. Ik zou zelf eerder kijken naar een mobo/proc/ram upgrade maar het porbleem is dan dat je waarschijnlijk ook je voeding(220watt) zal moeten vervangen door een zwaardere.