Bestaat er een app om vanaf je iphone via wifi thuis verbinding te maken met je netwerk harde schijf?

Ik heb de glasvezel box van kpn, experiabox (geloof ik). En mijn netwerk harde schijf is van Lacie. Ik ben wel een aantal apps tegengekomen op basis van FTP, maar daar heb ik de gegevens niet van dus wil ik iets die dat slechts met ip adres/gateaway. Of als het nog makkelijker kan met slechts de wifi verbinding? Bedankt alvast!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Ja, soort van. Het heet Air Video en je kiest wat voor bestanden je wilt versturen. Het kost wel wat.