Wat is een goede vervanger van het toetsenbord Benq A800 ?

Ik ben op zoek naar een vervanger van het toetsenbord Benq A800.
De meeste toetsenborden zijn normaal gesproken recht of schuin maar zeker niet gebogen zoals de Benq A800.
Helaas heb ik tot nu toe geen gebogen toetsenbord kunnen vinden.
Wellicht dat iemand mij met een alternatief kan helpen ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
1.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beste, je kan best op internet gaan zoeken naar een ergonomisch toetsenbord of ergonomic keyboard.
Deze zijn hellend en houden de kromming van je handen juist.(duim en wijsvinger hoger ten opzichte van je pink)
ze zijn ook vaak voorzien van een steun waar je je hand op kan laten rusten terwijl je typt.
P.S. Er zijn diverse merken die dit aanbieden, helaas verbieden de regels van dit forum me om je in de juiste richting van een merk of een winkel die dit aanbied te sturen, sorry.
Kijk wel na (zoals eerder vermeld) dat je de juiste plaatsing van je toetsen koopt, namelijk Qwerty of Azerty.
En eventueel je aansluitingen controleren PS/2 of USB (maar de meeste van de afgelopen 10 jaren bezitten beide.(maar ik meld het maar voor de zekerheid) ...@Conqie: op de foto zie ik de Q boven en de A eronder dus gaat het op de foto om een Qwerty toetsenbord.

Het beste antwoord

Beste,

je kan best op internet gaan zoeken naar een ergonomisch toetsenbord of ergonomic keyboard.
Deze zijn hellend en houden de kromming van je handen juist.(duim en wijsvinger hoger ten opzichte van je pink)
ze zijn ook vaak voorzien van een steun waar je je hand op kan laten rusten terwijl je typt.
P.S. Er zijn diverse merken die dit aanbieden, helaas verbieden de regels van dit forum me om je in de juiste richting van een merk of een winkel die dit aanbied te sturen, sorry.
Kijk wel na (zoals eerder vermeld) dat je de juiste plaatsing van je toetsen koopt, namelijk Qwerty of Azerty.
En eventueel je aansluitingen controleren PS/2 of USB (maar de meeste van de afgelopen 10 jaren bezitten beide.(maar ik meld het maar voor de zekerheid)

...@Conqie: op de foto zie ik de Q boven en de A eronder dus gaat het op de foto om een Qwerty toetsenbord.

----Sorry, ik had dit niet als antwoord gegeven----
foutje