Zijn gekochte Apps voor lphone4 ook te gebruiken voor Ipad2?

Ga een Ipad 2 komen. Al in het bezit van veel apps op mijn iphone4. Zijn deze te overdragen naar Ipad2 via Itunes??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat de andere al zeggen maar de beeldkwaliteit gaat sterk achteruit dus aanbevolen om gratis apps opnieuw te downloaden voor ipad.
Zoals angry birds, die ziet er nIet uit als hij vergrooot is

Het beste antwoord

ja maar je moet ze downloaden via itunes dan kan je ook apps downloaden voor iphone maar die kunnen ook op de ipad alleen staat dan rechts onder een pictogram van een 1+ of 2+ maar dat maakt niks uit
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De meeste wel. Maar je krijgt wel een klein beeld. Dat kun je naar beeldvullend vergroten maar dat gaat ten koste van de beeldkwaliteit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt ze opnieuw downloaden/'kopen' via de iTunes store. Gebruik wel hetzelfde Apple id e/mailadres! Dan krijg je vanzelf de melding bij een betaalde app dat je hem al gekocht hebt en opnieuw wilt downloaden! Gr. Martijn