Hoe kan je op een monitor tv kijken?

Er zit een hdmi, een dvi-d en een d-sub ingang op

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
5.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe krijg je tv signaal binnen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoel je ook nog via je je PC of alleen puur op die monitor?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Puur via een monitor

Het beste antwoord

Ligt er aan hoe je tv kijkt maar het makkelijkst is met een HD-decoder kastje. Die hebben meestal een HDMI uitgang en dan is het zo gedaan. Heeft je monitor speakers?

Toegevoegd na 1 minuut:
Overigens geeft het niet altijd het mooiste resultaat om op een LCD-monitor zonder beeldbewerking tv te gaan kijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Via een T.V.kaart. Ik zelf heb hier voor mij een LG t.v. die ik als monitor gebruik. Deze heeft ook een antenne ingang.
Verder twee HDMI ingangen, AV1-2 en 3 ingangen,RGB ingang,component ingangen en RGB aansluitmogelijkheid.
Ingebouwde speakers (matige kwaliteit). Handig zappen met de afstandsbediening, kan t.v. volgen en tijdens de reclames goeievraag beantwoorden.
jc54
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je voor een TV-kaart ook niet een PC of laptop nodig? Of bedoel je iets anders met TV-kaart dan wat ik in mijn hoofd heb?
jc54
12 jaar geleden
Ja, ik ging er even van uit dat vragensteller bedoelt via de computer t.v. kijken....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat kan ook nog, zal het eens vragen :)
Of via je computer via een analoge verbinden of dvb-t (maar volgens mij kan dat in NL niet meer).

Een andere mogelijkheid, als je bij UPC zit, een digitaal abonnement met HD mediabox nemen. Zo kun je deze via de HDMI-kabel op je monitor aansluiten. Je monitor moet wel 720p & 1080p ondersteunen, anders kan het problemen geven. Hou er wel rekening mee, dat de analoge kabel naar de mediabox gebracht moet worden.