Volgens mij niet, je kan even als je een webcam hebt een klein stukje opnemen (beeld en geluid) en dan kijken of je het beeld weg kan gooien. Maar beter is om met bijvoorbeeld windows recorder of een ander programma een stuk geluid op te nemen en dat gewoon in movie maker gooien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee dat kan niet maar bij bijv een ander programma Sony Vegas kan het wel