Is een netbook nog 2e hands aantrekkelijk, ook al is de accu stuk?

Het is een wisselbare accu, maar helaas defect. De netbook zelf werkt nog wel op de adapter.
Ook qua merk is het niet de beste (Packard Bell).
Zou deze nog 2e hands verkoopbaar zijn, of is hij meer waar als een hoop schroot?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Sommigen maakt het echt niet uit of de accu stuk is en men enkel via netstroom kan werken. Neem nou een student die hem enkel nodig heeft op z'n kot voor tekstverwerking, internet en printen... Zijn al snel tevreden dat hun paper af geraakt zonder veel geld geïnvesteerd te hebben. Zo is een fris biertje vaak van veel meer waarde voor een échte feut.

Ik denk dat je wel al snel wat geld kwijt bent voor die accu, terwijl je best eerst eens vergelijkt welke netbooks met dezelfde systeemspecificaties nog zoal op het net worden aangeboden. Trek daar de prijs van een nieuwe accu af en dan kan je nog zelf bepalen of je hem al of niet met accu te koop aanbiedt.

Succes !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Tuurlijk als de rest verder gewoon goed is
de koper moet zich maar zorgen maken over de accu
de accu is gewoon vervangbaar
je kan juist als koper een prachtige goeie sterkere latop kopen dan je wellicht voor ogen had dan als je nieuw zou kopen
een accu kan je altijd later nog aanschaffen
en kan je de kosten wat spreiden

dus is zeker goed verkoopbaar
capthavoc
12 jaar geleden
Dat ligt eraan hoe oud is het netbook en wat kost een nieuwe accu. Ik denk niet dat hij nog veel waarde heeft.
12 jaar geleden
Je kunt hem ook voor onderdelen verkopen voor een zacht prijsje!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
met gemak geld waard! nieuwe accu a 50 euro en hij is als nieuw!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zie bij tweedehands netbooks van o.a. Samsung en Asus dezelfde prijs staan als hij op sommige plekken nieuw kost. Dus lijkt me relatief waardevast op het moment... de goedkoopsten zo 200 - 300 euro