is dit mogelijk?

ik heb een laptop met HDMI en minidisplaypoort en een oude TV met scart is het mogelijk om die op elkaar aan te sluiten?

zo ja hoe?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Het schijnt te kunnen maar ik heb er weinig vertrouwen in aangezien je 4 adapters/kabels nodig hebt. Hier de uitleg hoe:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Tuurlijk is het mogelijk, maar je krijgt door alle converters die je nodig hebt (zoals MrTomaat al aangeeft) een dusdanig kwaliteitsverlies, dat je jezelf een groter plezier doet met een ander tv-tje...