Mijn externe hardeschijf wordt niet gezien op mijn computer

Ik heb een kleine hardeschijf van de Aldi. Als ik de usb in mijn computer stop, hoor ik wel gezoem en getik. Hier stopt hij mee en dan kan ik hem nergens meer vinden. Bij apparaatbeheer zie ik mijn schijf ook niet meer staan en bij andere computers doet hij precies hetzelfde.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
Kimath
12 jaar geleden
Heb je alle stekkers goed aangedrukt in de schijf?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Direct proberen te ruilen..

Het beste antwoord

Dit lijkt op een defect product. U kunt het volgende nog proberen: Druk op de "windows-toets" en meteen op de E (Nu komt U in "Mijn Computer") Kies voor Extra>>Mapopties>>>Navigatie deelvenster>> Alle mappen weergeven.

Mocht dit niet werken,dan lijkt het mij verstandig,om op de volgende wijze contact op te nemen:

service@eldohm.nl

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat klinkt alsof hij kapot is.... Je kunt -als er belangrijke dingen op staan- proberen de harde schijf er uit te halen en direct in je computer te zetten om zo je gegevens te redden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het tikken van een harde schijf is nooit een goed teken.
Komt nog eens bij dat Aldi zijn reputatie niet meeheeft. Ik begrijp écht niet waarom mensen daar nog informatica materiaal blijven halen.

Laten omruilen zou ik zeggen.