Mijn oplader van mijn MacBook pro is defect, valt dit ook onder de garantie?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Nee, hoogstwaarschijnlijk niet omdat bijboorbeeld een muis of toetsenbord en dus ook adapters onder slijtage producten valt. Als je dit zeker wilt weten kan je gewoon apple support pagina opzoeken en eventueel bellen. Of je belt de eerste de beste apple reseller die ja vind.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja in principe valt alles wat in de doos zat onder de garantie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb nog even wat verder gekeken en van een accu wordt inderdaad gezegd dat het een verbruiksproduct is dus daar heb je gelijk in, van een oplader kan ik nog geen uitzondering vinden. Zit een accu in een MBP tegenwoordig niet helemaal in de body? Dan ben je ook gelijk klaar als je accu er mee ophoudt.
Tja meestal wel hé, ligt er ook wel een beetje aan hoe het kapot is gegaan? Is het een menselijke fout?(Bijvoorbeeld; expres keihard op de grond gooien) of is het een technische fout?(Bijvoorbeeld iets in het hardware of waar je normaal gesproken niet bij kunt komen).

Maar hier gaan we verder niet op in, zoals de vorige al zegt wellicht valt het onder de garantie.