Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn oplader van mijn MacBook pro is defect, valt dit ook onder de garantie?

None

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
793

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Nee, hoogstwaarschijnlijk niet omdat bijboorbeeld een muis of toetsenbord en dus ook adapters onder slijtage producten valt. Als je dit zeker wilt weten kan je gewoon apple support pagina opzoeken en eventueel bellen. Of je belt de eerste de beste apple reseller die ja vind.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja in principe valt alles wat in de doos zat onder de garantie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb nog even wat verder gekeken en van een accu wordt inderdaad gezegd dat het een verbruiksproduct is dus daar heb je gelijk in, van een oplader kan ik nog geen uitzondering vinden. Zit een accu in een MBP tegenwoordig niet helemaal in de body? Dan ben je ook gelijk klaar als je accu er mee ophoudt.
Tja meestal wel hé, ligt er ook wel een beetje aan hoe het kapot is gegaan? Is het een menselijke fout?(Bijvoorbeeld; expres keihard op de grond gooien) of is het een technische fout?(Bijvoorbeeld iets in het hardware of waar je normaal gesproken niet bij kunt komen).

Maar hier gaan we verder niet op in, zoals de vorige al zegt wellicht valt het onder de garantie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding