Mijn acer aspire 9420 valt uit. Hoe stel ik de laptop in zodat de videokaart gebruik mag maken van het interngeheugen?. videokaart nvidia go 7300

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Dit is (naar mijn weten) niet mogelijk.
Je kunt of een andere Grafische kaart er in zetten, of het geheugen uitbreiden.
Het probleem hoeft overigens niet met de videokaart te maken hebben.
Het kan zo zijn dat je laptop warm wordt?!, omdat de processor koeler niet goed meer is.
Kijk daar eens naar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oke ik kijk of er een ander video kaart is

Andere antwoorden (1)

Als de koeling geblokkeerd is valt ie ook uit. Schroef de onderkant eens open en kijk bij de koelribben(waar de fan van de processor heen blaast) de kans is dat daar een "kussentje" van stof voor is waardoor de warme luchtstroom niet meer weg kan. Hierdoor wordt de processor te warm en gaat de beveiliging aan. Maakt dit voorzichtig schoon met een stofzuiger op een lage zuigkracht. Let op!! Haal NOOIT de processor los of enige koelsystemen hiervan!!!!! Hier zit een koelpasta onder om het contact te verbeteren zodat de warmte beter afvloeit. Tenzij je weet wat je doet!!