Wat moet je doen als het schuifje van je cd-lader (pc) niet meer open gaat? Kan je dit op de een of andere manier zelf open krijgen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
1.7K

Antwoorden (3)

Als je heel goed kijkt dan zie je een piepklein gaatje in het frontje zitten. Buig een paperclip recht en priegel dat in het gaatje.
escape
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Soms moet je wel 10x prikken voordat je 'm te pakken hebt. En 't kan zijn dat je even wat kracht moet zetten. Soms moet je 'm d'r vrij ver indouwen.
jc54
13 jaar geleden
@mmm; het lijkt wel alsof je over een vrouw praat........
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hahaha!
Meestal zit er een piepklein gaatje aan de voorkant van een 'cd-lader', hier kun je met het puntje van bijvoorbeeld een paperclip in prikken en dan open je handmatig het laatje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed antwoord!
Jammer van die onterechte min.
+
Mogelijk is alleen de eject knop van de drive defect.
Ga naar deze computer
Klik met de rechtermuisknop op het CD-ROM icoon en kies uitwerpen.