Ik ken de layout van deze laptop niet, en kan hem ook niet zo gauw vinden. Normaal gesproken zit er op de bovenste rij toetsen een toets met een ( meestal) blauw vierkantje dat het touchpad moet voorstellen. In combinatie met de fn toets zou deze het touchpad moeten uitschakelen. Gewoon even al die toetsen proberen met de fn toets.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op mijn Toshiba staat rechtsonder bij de pictogrammen die actief zijn een vierkant ding met 2 blokjes er onder. Misschien is het bij de Asus ook zo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hmm toeval zie bron ;)
FN + F5,F6 of F7 zal het denk ik zijn